jag hoppas lyckan kelar sönder mig . hon sa "ditt liv är ditt eget, älskling ditt liv är ditt eget

Mjölkaffären är borta. Hade jag haft en bil så hade vi säkerligen åkt i den dog:en 87. Bara hon spelar den där sorsgna sången.. med little wittle john. Hur som helst så viskade och tjisade att; - du måste sticka från stan.
(Men vad gjorde det när den där bruden som ville se vart alla vägar tar slut, - måste dra från stan..)

All min ödmjukhet till Peter Lemarc. Denna vackra man.

Jag skriver nog ej mera ikväll. Känner ensamångest. Jag hade viljat somna intill någon jag tycker om. Mi Textil, hennes trygga famn (fast jag är vuxen - dock ger hela hon allt som står för trygghet) eller lyssna på min pappa som somnar vid 2 på natten (jag sov över hos mn pappa i julas och han har lika mycket sömnpromlem som jag, jag sover i ett av desa rum i denna stora lägenhet och ingen av oss kan sova...
Tyvär träffar jag min pappa alldeles för sällan. Pga mitt jobb.

Jag kan int gråta sönder till dessa texter. Underbara LeMarc.

Denna höst flyttar jag, och jag pririterar;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0