kåthet i regnet

Japp han sover fortfarande.
Jag hittade myspys bilder på Woody Harrelsson.... Han och Patric Swayze är ju de snyggaste män som någonsin funnits. (Och Thåström)

Jag kanske ska vila en liiiten stund innan jobbet... Nu är jag råkåt på Thåströmmusik, Woody på tv (Kollar på Cheers på sexan) och småfryser i mitt svarta linne, leopardtrosor och leopardmys-tofflor.

Bjude rpå på lördagsgodis;




Världens snyggaste man. Man kan inte vara´sexigare än han.
(vissa säger att han liknar mitt ex... Janne. Ksan nog vara sant. Dom är snygga - utseeendemässigt både två, och visst dom är rätt lika?!)

Regnet öser och min karl ligger i coca cola-påslakan, jag lirar Thåström och ska om typ en timme gå till jobbet. Nu ska jag gå och kramkalasa. Han sover mycket, min darling, men det är skönt att vakna intill hans nackskadade nacke.
Och hans kropp. bara vara nära. Inget sexuellt, utan bara känna hud mot hud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0