vanlig morgon, jag och darling.

Kollar nyhetsmorgon. De snackar om coachsurfing (kan inte stava soffa på eng, tydligen) att man runt om i världen kan bo runt på soffor hos folk, helt gratis! Gud va bra! Den livsstilen har jag ju kört ändå... fast här hemma.... Ha ha

Min darling sitter här och dricker julöl.. jag vill tro på sommaren men jag antar att han inte är lika optimistisk som jag?! Ahh jag får kasta en snöboll på honom.

Jag är arg på honom också, han vill inte gå och köpa cola till mig. Fatta. Jag kommer dö.

Jag har lagt ribban på att kl nio ska vi gå och bada i havet. Sen äta såna där fullkornsgrejor som hälsofreaks äter och dricka juice med massa antidoxidanter i....
Mm... sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0