vattenlek med arbetsfiskkamraterna.. ha ha

Men go kväll på er sötnosar!

Vilken fin dag det har varit =) solen har lyst och folk begav sig ut på söndagstur till Torekov och åt på restaurangen!
Jag jobbade med Magda idag, hon åker till Polen nu på tisdag... så det va sista dagen idag som vi jobbade tillsammans. Synd, kommer sakna henne. Lika utflippad som mig...!

Nu är det iaf så att personalfesten blir på tisdag... då ska vi alla mötas utanför restaurangen kl 15 och ha med oss badkläder samt varma kläder... men Manfred skvallrar inte om vad vi ska hitta på.... men det blir nog wroooooooom wroooom-båtar!!! Ska köra som en galning...
Ha ha, för några år sen testade vi, min klass, att köra vattenskidor... det va skitsvårt , jag stod max uppe i två sekunder... men jäkla roligt va det ändå!
Nåja, Manfred sa att vi inte är tillbaka från runt 21 tiden och jag vet inte ifall han tänkt vi ska dra på fortsatt fest hem till honom i Båstad sen.
Det blir kul iallafall!

Imorgon är jag ledig. Ska till Båstad.
Handla!
Jag ska handla;
*Systemet - zumbaaaaaali
*
Apoteket- Ansiktskräm, babyvåtservetter, behaphan.
Och sen imorgon när jag kommit tillbaka ska jag fixa mitt hår. Är det sen fint väder så kanske jag tar mig ett dopp framåt eftermiddagen. idag hade jag nog kunnat gjort det, men jobbade ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0