Älskling, jag och André mest söndags chillat idag =)

Hallå i tomteskogen!
Der har varit en bra söndag, sov länge, jag hade helt lovely drömmar i natt... att vi åkte till medelhavet, med sol och bara gled runt... dock drömde jag också att jag fick påminna min älskling om sitt pass-när vi va på flygplatsen... Dooh!
=)
-
André(älsklings son) kom hem i natt, och varit här över hela dagen, mysigt. Vi har snackat sjuka appar... André är typ bäst på att hitta sådana,- speciellt sådana man gör om ansiktet med... Såååå sjukt ful man kan bli... bara garvar sönder!
-
Jag hittade en sjuk app. där man ska vara ett fyllo som står och kissar- spelet går ut på att man ska hålla koll så strålen kommer i toaletten och inte utanför eller så... och däremellan ska han ibland dricka... ha ha...
-
Nu har älskling åkt till Hörby och lämnat André. Jag sitter och kollar på ett prpgram som heter Face off , på sexan. Verkligen gryma tävlingar, - riktiga konstnärer där alltså! Och sådana tävlings-program är ju nice, medans jag hatar top model, och design, och frisör--- och ja alla sådana som bombarderas tvn, varje eviga dag.
-
Hoppas eran tredje advent har varit bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0