fiskgratäng och sur min?

Vi drog och handlade middag, och det blev givetvis skinkstek, ärtor, svamp och gräddsås med potatis till min älskling (eller det är inte klart än, fortfarande working progress...) och jag valde fiskgratäng, för det och lasagne älskar jag. Visst hemmagjord fiskgrtäng är bäääääst, men denna funkar också... --->
Minns att jag typ alltid åt denna när jag pluggade i Halmstad, fiskgrtäng är sjukt gott, och detta va min "plugg-mat" väldans ofta... det och dillchips... =)
-
My har varit inne en sväng ikväll, det blev app-snack och datasnack, hon är en supergullig tjej!
-
Min sambo sitter och är sne i sovrummet , och tror typ jag är otrogen mot honom, pga jag fick ett sms idag med skamlig fråga.. och sen läste han det... är väl inte mitt fel jag fick det? Jag har inte skickat något för att få sådana sms, och jag skulle aldrig vara otrogen mot honom.. men men nu tror han det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0