heeeelt jäkla hooked, fan va roligt!

Jag dricker morgon colan och pillar frenitiskt på mina eksem, hatar dom.
Sov faktiskt till halv åtta imorse, sen dusch och smink... men sitter ändå med myskläder nu, min kära sitter med den andra datorn och jobbar väl vidare på sin blogg...? Thihi!
-
My kom ju in igår kväll, och lärde mig detta med appar... blev helt galet hooked... tyvär precis på wordfued, eller va det nu heter =)
Sen hittade jag andra roliga tecknande också... Smurfs va inte så rolig, är nog mera för barn.. Right....? Jag hittade däremot en man byggde sin egna restaurang och skulle se till att gäserna fick mat, och så kunde man köpa saker till restaurangen - så den byggdes ut och så... söta figurer, men lite ensidig... Idag ska jag besöka app-himmeln igen och hitta nya roliga games =)
-
Ps. Åt som en grek igår.. lasagne och ändå har jag liksom gått ner 2-3 hekto... Goodie, men helt paff! Nåja, skit samma, jag är fet och tjock ändå ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0