hej mitt vinterland!

Det snöade nyss!!
-
Jag gick upp vid halv sex, kollat lite tv, gett frukost till mina voffisar, varit förbannad på att vi glömt köpa hem cola igår.. , - funderat på mina drömmar. Jag har drömt så satans maximalt mycket denna natt.
-
Ska snart in i duschen, den har dragits ut på idag, pga mamma&Harley-morgonkel och en mysigt film om julen,-som jag fastnade för.
-
Förresten- min fina Hardö fyllde år igår (Jag glömde inte det!) -jag glömde dock att skriva sen på eftermiddagen, förlåt! Jag hoppas din födelsedag blev bra och allt är fint med dig. Jättestort grattis!!
-
Idag känns som en dag att promenixa ute i naturen, dricka te och kolla mysjulfilmer.
Fast först ska jag duscha, sminka mig. Sen krama min karl. Jag ska nog pilla lite på honom också, - om han inte vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0