min grabb

mamma&morgonmys - The story of Linn and Harley.
-
Harley och jag har morgonkramkalasat en stund, men min lille gosse vila kela lite till (eller ha mat,- vilket jag ej tänker ge honom vid denna tid. Bestämda tider skall det vara!)
Jag osminkad och Harley vill äta upp mina smycken...
Min grabb lägger sig,typ, till rätta...
och så stoppar han sin lilla/stora tass i min mun,....
Men seeeen, - så kelar han lite lugnt...
Trodde jag... sen fick jag en tass i munnen& på näsan... min lille buse-grabb! Jag älskar Harley!
Harley såg mitt knä.. han fann det intressant...
-
Ja ni fattar ju själva, - Min Harley är knäpp - och gjord för mig!
Jag älskar min lille gosse så mycket. Han är knäpp, rolig, underbar, Men äntligen har jag just min egna lille valp.
(oroa er inte-jag skall icke bliva en courling förälder, - Harley lever sitt lilla myspysliv och är duktigt självständig, - men sen kommer han till mig och vill liksom "bara vara". Vi kastar boll, kramas, snackar, sover, - ibland läser jag roliga citat för honom, iblnd lyssnar vi på grym musik....- Hihi, visst lät det lovely? Skämt å sido- min lille gosse älskar jag och han kommer finnas med mig,-förhoppningsvis- en massa år framöver.
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0