min mats

Lyssnar på This is it med Michael Jackson. Han är underbar.
MatsBästis hatar och älskar denna låt.. (Min älsklings bror och min Bästis 4ever) - jag har grova sömnproblem, - periodvis-och jag brukade väcka MatsBästis (Jag tvingade han att sova över hos mig typ varje natt, - så jag hade han nära,- och så sov vi i varsin sida av soffan)
MatsBästis är fin. Skit samma om vi la oss vid 2 tiden på natten, jag behövde bara sträcka ut en hand-till andra sidan av soffan- och fråga Mats, sover du? och han brukade svara att han inte gjorde det, sen skrattade vi och pratade.
Ibland lyssnade vi som sagt bara på msik (efter jag väckt honom) och bara va.
Men MatsBästis är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0