shut up bitch

Japp, julen avklarad?
Träffade min pappa som talade om självmord, sen åkte vi till Tyringe, där åt vi mat, jag gjorde som vanligt-grodor hoppar från min mun,-jag är familjens svarta får, sen som vanligt pratar min kära mamma Textil med mig hur man ska äta (Efter alla mina år med anorexi och bulemi så r hon väldigt nogrann), efter vi varit hos moster med hela familjen, så drog vi till MatsBästis, där drack vi och min man gjorde slut.
Sen soov vi i ungefär 24 timmar, och nu är jag, Älskling och André hemma.
-
Nej jag är inte singel.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lider med dig. Min pappa gick bort för ca 2 år sedan i cancer o han drack en massa den sista tiden för att döva depressionen. Jag vet inte om det är så allvarligt med din pappa men det låter lite så. Jag har också lidit av anorexi o vet vilken jäkla kamp det är varenda dag. Jag hoppas att du kan blicka framåt med din familj och hund. Slutligen är det ju bara vi själva som kan påverka hur vårt liv blir:). Sätt dig själv först, det är DU som är viktigast.

Styrkekramar!

2011-12-26 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0