smink

Nu ska vi dra och handla middag, jag vill ha fisk, men min kära ska va manlig och äta köttbit, brunsås och potatis. Ni män har det lätt ni!
=)
-
Jag sminkar mig varje dag, trots torreksem runt ögonen och munnen, men nu kom jag på att jag bara ska köra foundation (som låter huden andas), inget puder, men lite rouge och higlights (de två sistnämnda använde jag också dagligen innan, men man är ju periodare av hur man sminkar sig, ibland är det massa härliga ögonskuggor, ibland bara foundation... Ah, ni fattar)
Men ska satsa på det, ett tag, och samtidigt givetvis tvätta av sminket varje kväll, och smörja,smörja,smöööörja (även ifall jag egentligen behöver kortison-salva mot eksemen, men jag är rädd för sånt så därför skippar jag det. Dumt men sant)
Blandar ofta olika märken, men har ju massor av smink- sen efter min make up store utbilding, och plus att deras smink är väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0