Tålamod

För er som känner mig... vet att jag inte föddes med tålamod. Mina dna, och gener - eller vad sjuttom som helst, - missade just att ge mig det. Jag har noll tålamod.
Vår torktumlare har gått sönder, och som ni vet, tvättas det en del i detta hus... så nu har jag fått hitta massa platser att hänga en jävla massa tvtt.
Först och främst är jag sne för den är sönder, sen all blött tvätt, och sen hamnade jag i bråk med min rosa Hello Kitty-bag- som är full av galger. Jävla galger, sitter fast i varandra!
Och sen... blött tvätt, och strumpor och underkläder, tröjor... Ahhhh!!!
-
Plus att heeeeela min kropp lider av total klåda idag...
-
Nu ska jag och Harley bege oss ut en sväng iallafall.
Hoppas er förmiddag varit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0