vårlängtan?

Hej hopp i tomteskogen!
-
Har varit uppe sen 6 tiden, skulle egentligen åkt med älskling idag, och lämnats av i Kristianstad för lite rolig shopping, man han fick åka tidigt, så isåfall skulle jag behövt gå runt typ en timme innan affärerna öppnade, och sen inte hinna mycket mera, innan han fick hämta mig igen.
Så det blev inte av. Men jag ska in till stan idag eller förmodligen imorgon. Kolla HM , med tanke på mina presentkort =) Och handla drickis till nyår.
-
Vi funderade igår på vad vi ska tugga för middag på nyår. Något förslag? Än är iaf, jag, älskling, Björn och Eva. Får se vilka andra som kommer, som vanligt är folk lite krångliga med att ge besked just när det gäller nyår. Jag ska nog inte säga något, brukar tacka ja till några fester och sen kommer jag på mig själv med att sitta hemma med en eller två kompisar och partaja för fullt istället... Haha...
-
Faaaan vilket booooring väder! Grått, regnigt och blåsigt. Jag tror banne mig inte vi får någon snö..., men då kan ju våren ta och komma snabbare =)
Jaaaa våren är underbar!
Nu ska jag dyka in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0