ångesten kryper i huden

Jaha. Där kom den. Den svenska välkända sommaren. Vi går runt som galet glada grekar i typ... två dagar, sen regnar det på oss igen och hela sverige säljer slut på regnstövlar och alla små barn tvångssyndroms-kläss i regnkläder (skaffa aldrig barn i Sverige...)

Inte nog med det. Jag köpte ju kräftost och kletade det på knäckisen. Skitäckligt. Bara salt-smak. Jag hatar salt.

 Idag känns liksom allt bara one word; cuuuuuuuuuurvaaaaa!!

Jag vill bara dricka oboy och kela. Men inget utav det kommer hända idag.
Nåja jag lirar iaf joan jett , - ok det är ok.

jag orkar inte orkar inte orkar inte orkar orkar inte - sommaren kan inte redan vara slut!!!! ge mig mitt underbara glada perfekta torekov-sommar tillbaka... snääääälla, jag vill inget annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0