back 2 work

Hej hopp i tomteskogen sötnosar.

Jag har varit ledig i två dagar och varit i Båstad varje dag, och jag har badat, så jäääkla skööönt!

Idag kommer darling min =) Han va här i midsommar, och då fick jag söta klistermärken och röda rosor. Han är rätt jäkla lovely, den där vaniljpuddingen.

Jag tror jag åt för mycket igår.. spagetti med tomat-vitlökssås och fyra bitar daimchoklad... vikt; 59,7 idag... måste banta!!!

Idag är det första juli och det betyder att det är typ 1,5 månad cirka till way out west festivalen och då ska jag och darling dit och se Thåströms enda konsert detta året. Mums.

Idag  blir det leggins med boots:en och ......arbetströja med arbetskeps... ha ha

puss till alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0