chaminjoner och världens bästa girlfriend

Som ni förstår så är jag ju världens bästa flickvän som finns i hela världen.

Så min käresta måste ju liksom fatta när jag traggar  om presenter sådär gulligt...

Så gulleskrutt, om du läser detta (I know you do) så vill jag ha; köttfärssås (inte på en pizza, hallååååå) , silverschampoo, nagellack (typ grönt eller blått - det matchar mina ögon) och extensions (jag vet hur sugen du blir på mig i långt blont hår.. mums)

och så vill jag att du kramar mig massor!!!

Alltså jag älskar varma mackor med chaminjoner och värsta stuvningen. där får smaklökarna verkligen ett partaj! (sist åt jag det förra året... fan va jag vill ha det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0