dobra

vakna upp av att darling köpt möglig yoghurt till en hälsosam frukost idag också. Darling köper möglig yoghurt som lämnat affären utav sig själv medans jag äter den och sväljer ner med coca cola. God morgon på dig, - blondinbella. Sitt du där och ät din frukstsallad tillsammans med något annat nyttigt på din frukustbuffé. Här kör vi på the "hard life" /btw så får jag iof skaldjur på mitt jiobb.... daaaaaa)
förresten s¨å har jag en ny mobil. NÅGON tog ju sönder den andra.... och den andra innan dess... (ironin ii detta är att det ej är jag själv som gjort det...)
Linnh ringde precis. Hon och Phung va magsjuka efter magsjuka och ville att JAG skulle meddela det till chefen... och igår va dom på helsingsborgsfestivalen.... ja man får akta sig för thaimat! ha ha nu va jag rolig och skrattar åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0