gratismat

Igår begav jag mig som sagt till Båstad och denna ljuva matmarknaden fick mig nästan lika entuastisk som blondinbella är angående mat. Mums för vitlökskorv och olika ostar.. mums. Åter igen; gratis är bäst! =)

Jag vill ha en hund. Jag behöver en hund. Och så vill jag fortfarande ha en sköldpadda, - jag har traggat om det i flera år men alla säger att det är världens tråkigaste och äckligaste djur. Johan , en kille som jag va kompis med för några år sen hade två sköldpaddor och dom va verkligen äckliga men dom är så härliga ändå. Sköldpaddor bara är sådana.

Vädret är kasst och jag sitter i soffan och kollar bort mot sängen, - den ser lockande ut. Täcke och kudde är inte fy skam alltså. Plus att det ligger en 1,5 litare coca cola där också. Hur skulle man annars klara av morgnar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0