its the final countdown!

klockan slår snart 9 och jag har redan hunnit vakna bredvid min darling och sett han bege sig iväg till jobbet i sina snickarbyxor och arbetsskor.... (Ni som känner mig fattar...) och sen drack jag lite cola och sen har jag slängt in en maskin tvätt, - och vikt tvätt och nu diskat. Hela jag luktar köttfärssås efter gårdagsen middag =) (pga diskningen alltså...)
tänkte snart hoppa in i duschen och sen bestämma mig ang ifall jag ska bege mig till hässleholm eller inte.... logiskt sätt så har jag inget där att göra. Är klar med den staden för alldeles för länge sen...
Men innan dess ska jag lyssna på lite 80tals hits och skriva ett brev till min kära vän Todde !
Ha det fint idag , alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0