jag hatar katter. de är fan i mig inte ens djur.

När man kollar på en katt så skulle man nog kunna tänka sig att vara en katt. Ligger och sölar, gäspar ibland. Äter ibland. Blir allmänt irriterad för att man råkar vara vaken någon gång.
Denna katt heter Mongo och det är säkerligen inte för intet han heter det... Men det är helt galet , - för jag som aldrig bryr mig ett dugg om katter så givetvis vill han ligga i min famn och kela och snarka.
Han har även en fetish på att leka med mitt hårrufs mitt i natten och stoppa sina äckliga tassar e day!i min mun medans jag sover....
fräscht.
neeeeeej!
Vädret verkar bli lite bättre så snart att dyka in i duschen, ta på mig mina nya fina underkläder (som jag köpte igår) och läppglans och sen dags att face the day!
Ps. darling om du läser detta så blir det fläskfilé, klyftpotatis och champjoner med br-sås till middag ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0