jag ska medverka i ett prgram om fetma

wow, mitt nät fungerar! Här är världelös connection....
Vaknar av jättekonstiga drömmar. Är ni också sådana där "periodare" ang drömmar? Det sägs ju att man drömmer varje natt men inte alltid man vaknar utav dom/vaknar och minns dom.

Jag ska om en timme bege mig till Båstad, ska sätta in löningen och handla lite grejs för jag känner för att vara sådär brudig och fixa med mitt hår ikväll. Jag hatar verkligen mitt hår. Slitet, kort och allmänt fult... alla andra brudar har sånt där lååångt hår som luktar värsta blomfabriken... men inte Linn Milefalk inte! Hon har slitet trashhår i en jävla knut i huvudet...
Fan va jag önskar att jag vore vacker.

Jag har ätit en banan idag... borde inte äta mera men kommer säkerligen trycka i mig gravad lax också. Jag tycker lax är så mysigt gott.
Kommer sakna min fina Linnh på jobbet idag, - hon drar till Värnamo i en hel vecka!! Åhh saknar henne redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0