lirar aerosmith

Det finns egentligen så mycket att vara glad för här i livet.
Jag är te x så glad för de här småsakerna i livet;
-jag gillar jordgubbar som är lika små som smultron
- jag gillar när jag hittar ett fint linne på HM
- jag gillar mina underbara arbetskamrater
- jag älskar över allt annat att jag har världens mysigaste familj
- jag gillar att pyssla (idag har jag gjort en kjol!)

men precis som alla andra har jag fel. dock lite. egentligen är jag värdelös. och det är ingen snyfthistoria. det är nog fel på mig. tjock, ful, - jag vill inte se ut såhär. Jag drömmer om önskan att vara vacker. Varför ser jag ut såhär? Ångesten kryper inombords.

Jag har egentligen det så perfekt underbart, - tänk bilket paradis jag är på, - mitt Torekov. Jag värderar varje minut and i do not give a shiiiit ifall jag råkar ut för vattenkrig med Martin.
Jag lever bara.
Jag är ok.
Jag träffade Magdalena Graaf här om dagen, och ja hon beställde från mig och sen gav jag henne en kommlings för hennes bok. (Läs den)(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0