måste banta och fasta!!!

Ohh.. ångest. Tryckt i mig alldelles för mycket mat idag... yoghurt, knäckemacka med gravad lax o vitlöksreme på, tre kräftor , en glass, en sked potatismos... har sån jävla ångest. Jag vill verkligen inte se ut såhär, ful och jättetjock.
Borde köra på att fasta i en vecka ungefär.

Idag jobbade jag 11,5 timmar och hade som vanligt väldigt härligt på jobbet =) I köket var det först jag och Magda och sen jag och Phung. Jag har världens mysigaste arbetskompisar! Och så va det löning idag! Också helt underbart. Imorgon förmiddag ska jag in till Båstad och sätta in checken och även klart hinna snacka med "en-öga".

En sak. Detta med skatt. Jag blir ju laaaagom irriterad när man ser vad man egentligen tjänat men sen vad det blir efter skatt.... men sen å andra sidan blir man sjuuuukt glad när man fåt tillbaka på skatten.. och jag ska få rätt såååå bra detta året. Kommer väl i augusti. Nice!

Kollar på My name is Earl och garvar ihjäl... vilket gäng, där hade man viljat vara en i gänget!

Har premiär idag för nytt armband.... ha ha som jag fick genom vecko revyn, -. men det är jättefint. Nitar och ljusrosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0