village people ringde, de ville ha tillbaka min darling

Min karl försöker vara manlig ibland men han är egentligen väldgt feminin. Idag (medans JAG jobbade) så stod han och blev dömd av en liten grabb inne på servicehuset angående varför han hade så glittriga tår. Jag har målat hans tånaglar med ljust glitternagellack. (Så fint!)
Ätit för mycket idag. Yoghurt, rostbiff och lax på en knäckemacka och några salladsblad. ångest. Nu skulle jag lika jävla gärna kunna äta 500 kilo chips. Med dipp.
Jag antar att jag får skita i bantningen idag också.
Imorgon ska darling upp kl halv fem så då måste jag vara sådär trevlig o säkerligen prata och micra frukostbullar å laga egen apelsinmarmelad och sånt. Men any way, - min karl bär arbetsbyxor på sitt jobb.... Sletna fina snickarbyxor med hål och målsrfärg på. Japp, det gör han.
Sitter i förtältet och snackar girltalk med Pärlan (hans hund) och ser min darling komma med mina chockrosa foppatofflor, ha ha jag skrattar ihjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0