vill också vara på liseberg

Tjenixen sweetiepies.
Jag är ibland sådär svensson-stil att det inte är klokt, - eller brudig? Imorse grät jag en skvätt till Providence (den serien kan faktiskt vara känslig...) och ikväll är jag totalt som halva sverige och sitter och är glad att Lotta på Liseberg har börjat. Japp, satt precis och sjöng med till "sommar sommar sommar"-låten och sen var det dags för Orup , - den gamla räven, - att glida upp på scen och då sjöngs det här kan jag garantera. Min härliga stämma till "Magaluf" låten =)
Ha ha ! Kan dock göra ett input där att Orup faktiskt va min idol när jag va liten....

Nåja. Idag har jag jobbat, och igår också. Dock har vädret varit rätt kasst så inte så mycket idag, men snart midsommar och då kickar allt igång på riktigt =)

Jag har ikväll läst ut Mia Skäringer:s bok "Dyngkåt och hur helig som helst" - hon är helt lovely, den bruttan. Jag började läsa den för ett tag sen och sen är jag ju periodare... så sen igår läste jag ut resterande halva boken. Nu ska jag börja med en bok som jag fick av Uffe, - den är tydligen ute på boktoppen nu och han hade snappat upp att jag gillar sanna historier-böcker. Den verkar lite jobbig, men ska läsas iallafall.

Sanna Nilsen sjunger på Lotta på Liseberg just nu... jävlar vilken grym kropp och stora tuttar den bruden har. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0