I wanna know what love is... lyssnar deppmusik o mår bra ändå

Heeeeelt lovely promenix ute i solen med lilla tösabiten.
Dagens outfit blev;
HM-linne med text "who cares who cares?"
Militärtröjan
Skinjackan
Svarta strumpbyxor
Lila/svart spindelnät kort-kjol
Nitkängor
Leopard-skinhandskar

så jag tror jag såg rätt reko ut idag?
Plus ljusrosa mössa.

Sitter nu och lirar Nazareth och jag och min lilla tös ska snart ut igen, till Centra och fika med Uffe. Men innan dess ska det bli en maskin tvätt till som den äkta housewife:n man är =)
Jag har faktiskt diskat idag också. Nämligen.

Dags att fixa frillan ikväll också. Måste bli vårfin. Borde börja missbruka brun utan sol igen..... ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0