thåström kör en enda konsert detta år. Be there or be out.

Jajamänsan igår blev det familjemöte. Jag vill inte mina föräldrar/familj ska vara oroliga för mig. Jag har alldeles för tjock hud på näsan för det. Jag är rädd om mig, - samt jag är bara människa, - på 24 år och klart som fan jag gjort misstag precis som alla andra när man växer upp.
En princip jag alltid haft är att aldrig testa någon drog, och skit samma om jag umgås med missbrukare, - whatever - jag pysslar ju inte med det själv!

Idag är det tisdag förmiddag. Vi vaknade halv sex... lagom kul. Nåja, ner med tvätten och sen begav sig darling till Kristianstad. Och jag har gluttat tv, hängt tvätt, varit ute med Tutsi, och duschat och sminkat mig. Nu ska jag välja dagens outfit och sen bege mig ut i solen =) Bara check it out, - värsta underbara sol och vårväret!!!

Lyssnar på Thåström och mår fint. Hur har ni det denna ljuva tisdags förmiddag?

Pusskalas till alla sötnosar i cyperspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0