crazy weekend på g

Hallå i rutan.
Igår va en allmnt lugn kväll, tvtittande... Arga snickaren är bara så lovely. Vilket knasigt par det va igår, förresten!
Jag tryckte i mig potatisgratäng och fick maximal kramp så blev bingen tidigt, runt 23 tiden. Vaknade vid 1 tiden och trodde jag skulle krampa ihjäl. Är så trött på alla jävla problem med min mage, under alla åren, - anorexin pajade den, bulemin, bantning, laxermedel, IBS... Får fan äta så som dom gör på sjukhus... med inga kryddor och ingen smak alls för att jag ska slippa ha problem...
det är jävligt tråkigt...
Nåja, efter någon timmes vaknande i natt somnade jag om och vi sov faktiskt till åtta. Hela familja!
Jag va iof ute med både Pärlan och Harley en sväng där i natt men annars har de skött sig jättefint båda två =)
-
Min darling hade litet eget - jobb idag så först begav vi oss till Karlshamn och lite affärer, och Harley åkte så fint med i bilen, - bredvid Pärlan.
Sen lämnade darling mig hemma, jag har småstädat och lyssnat go musik. Släbgt in lite tvätt.
Idag skulle lillebrorsan/kusinen komma men han hade lovat sin flickvän att följa med henne på lördag till Helsingborg nr hon ska pierca sig, så det blir typ nästa helg istället.
Imorgon åker jag och darling dock till Hässleholm och hämtar MatsBästis (Älsklings bror och min bästis) och Todde. Sen ska det nog klunkas lite öl, för dom. Och lite vin för mig.
Treeeeevligt =)
-
Harley ligger här bredvid och på något sätt blir han gulligare och gulligare hela tiden. Min lilla knubbsäl.
-
Men nu ska jag hutta igång mera go musik och äta frukost, - 250 gram brocolli.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0