detta med gaddningar

Och vad har Milefalken hittat på idag... Kan det tänka sig att hon dragit till Karlshamn och drop in på Black Magic Tattoo?
Och typ träffat världens skönaste gäng, och bara ville börja jobba där... Och sen drog därifrån med en ny gaddning?!
Jaaaaaaaajamänsan!
Så fin, fiiiiin.
-
Nu dricker jag blue fruit te och fryser som en grek. Mina fina små ligger intill och snusar så sött. Harley verkar älska att vila sitta lilla huvud på mina playboy mystofflor. Förhoppningsvis känner han givetvis att han är nära "mamma". Han har blivit rätt duktig på det. när vi är ute och kanske Pärlan hoppar runt så kan han helt sonika gå till mig och bara sätta sig på mina fötter och bara vara.
Han är helt jäkla underbar, jag vet jag skriver och säger det - hela tiden- men det bara är så!
-
Min nya gaddning får ni bild på senare.
Haha, minns när jag gjorde min första (när jag va 15) och morgonen efter vaknade jag, - fullt med grönt och svart kladd runt kudden och på lakanet... jag höll på att dö! Jag sprang och hoppade upp och skrek på pappa "Pappa hela min tatuering har helt försvunnit. Pappa! Fan också!! Nu ser min rygg helt cp ut ju!"
Pappa i full mundering på väg till P2 bara "ehh va? Den kan ju inte försvunnit över natten"
Jag dumförklarade min pappa där och förklarade att den absolut va borta!
Då tog han en blött handduk och baddade lite på min tatuering, medans jag svettades och grät över att hela min rygg skulle se ut som något jävla lekis-dagis-teckning... och sen pang boom .
Så va den där!
Under överskottet utav färg....
Haha!
Min fina tecknade sköldpadda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0