du gjorde mitt hjärta så helt.

Uffe ringde och va bara sådär typiskt "vän-man-just-behöver" ibland. Åh, ville bara sitta och tragga om allt på en te&kaffe och någon gammal kaka nere på Centra.
Givetvis saknar jag några från Hässleholm, samt hänget...
-
Jag skrev idag. Jag skrev alltid, dagligen förut. Det plus att läsa böcker är så underbart för min själ. Det kickar.
-
Jag sms:ade som sagt med min mamma Textil innan idag, angående Harley.
Jag har ju alltid haft hundar, - runt mig, med mig, etc, etc... men för första gången på riktighet så har jag min egna voffe.
Jag skrev något sms istill med "bara jag tittar på min fina valp så kan jag börja gråta. Han är det finaste som finns och gör mig så lycklig"
Då svarade givetvis Mamma Textil något istil med hur det kändes när hon födde mig, Fredde, Mange (mina underbara brorsor).
Mamma Textil är typ poet.
Men jag har världens finaste Harley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0