helt nice dygn

Heeeeej.
Tommy och Jocke kom igår kväll, sen sov Tommy över och vi alla har haft en bra dag. Vi drog (Jag, Tommy och Jocke-som hämtade upp oss) hem till Sölvesborg, åkte inom honom och testade hans underbara högtalare. Så galet härliga... måste köra på en fest snarast hos honom. Jag bara dansade loss. Love music 4ever.
-
Nåja sen drog vi och handlade- jag och Tommy garvade sönder och hade sjukt roligt inne i mataffären... vissa saker är bara för roliga... Åh rädda torskarna! - exempelvis...
Nåja, vi kom därifrån med fläskkotletter, lax, broccolli, brysselkål, choklad och potatisgratäng.
-
sen åkte vi hemåt, till min darling och mina fina små.
Harley ... alltså han är så myspysig.
Sen fixade jag middag. Grabbarna grus tuggade potatisgratäng med broccolli i, och fläskkotletter och jag med lax och potatisgratäng.
-
Jag har nyss slängt in en maskin tvätt, - småstädat badrummet, och allmänt vad som reserat utav denna dag är en promenix med min Harley, och tv-gluttande. Är väl Outsiders och Desperate Housewifes ikväll....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0