hur ska ni klä er idag?

Jag sitter med lite , någon sorts ångest. I dont know.
Vi ska dra till Hässleholm ikväll.
Ja, den staden... jaa...
-
Nåja.
Sitter och kollar på Efter 10 med Malou -jäkligt mysigt program.
Martina Haag är med. Love henne. Man bara vill umgås med henne.
Typ fnittra, - baka kakor, busringa. Ni fattar.
-
Jag har en fuldag. Känner mig tjock, ful... fixar lite kläder, - hittills är det leggings, svart kort kjol med nitar, tröja med öppen rygg.
sminket är tråkigt, och jag måste måla naglarna.
-
Men va fan. Jag ska spela skitbraaaa musik och bli glad igen. Benny va nyss inne och peppsnackade lite.
Dax för fredags rock ´n´roll =)
-
Ps. Harley kan redan "sitt" och "puss", och så vet han vem "mamma" är, och vem "pappa" är. Han är så duktig min lilla snutteprutte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0