ja jag är helt normal

Nu ska jag gå till min karls famn och bara gråta ut maximalt!
Läste nyss att Thåström inte är singel längre, och tillsammans med någon jävla "gammal kärlek-rostar aldrig"- ful brud...
Jävla skit.
Jag minns när han hade flingen med Regina Lund. Jag gillade henne men fett sne när jag fick veta att de va ett par...
-
Vissa nyheter kan ju bara få en att bryta ihop, totalt alltså.
---->
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13879439.ab
-
Lirar lite Nirvana, kelar med voffisarna och ska bege mig ut på promenix med dom snart.
Jag mår lite sådär idag, - har klåda över hela kroppen, det va värst imorse och nu känns det inte lika mycket, men ändå otrevligt.
Hade massa eksem och sådant för några år sedan, - min kropp är rätt cp nämligen.
Nåja, det går väl om.
Ofta behöver jag mest ringa Mamma Textil och som den hypokondikern som jag är så blir jag oftast friskare (med alla konstigheter som min kropp pysslar med) - efter jag frågat henne de vanliga frågorna "Mamma, jag har detta... är det farligt?" och "Kan jag dö av det?"
Jag bara är sån. Trots mina snart 25 år.
Men mamma textil är relativt bra på att lugna mig. Hon har "botat" alla mina sjukdomar under åren... aids, hiv, sjöbjugg, allergier, hjärntumörer, skabb, eksem, - jaaa allt som jag kommit på mig själv med att tro jag har. Hon botar det med att säga typ "Nej Linn, du behöver inte vara orolig, du har inte det. Det är inget farligt"
MÄRK VÄL ATT JAG NU ALDRIG HAFT DESSA SJUKDOMARNA! Det är bara mitt hypokondikeri...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0