just so y´all know

Min älskling är så söt .. hans svenska skrift är så gullig.. Nåja, va är det på dumburken ikväll? Nu är det iaf Halv åtta hos mig, och vi har nyss tuggat lasagne. Som sagt, lasagne är så gott. Det bästa med när jag hade bulemi va att man kunde äta förbjuden mat, - lasagne är rätt förbjudit, men jag tycker så mycket om det så har jobbat med att inte just hetsäta det.
Men det är galet gott.
-
Sov en pytteliten sväng i eftermiddags, sen kom Björne förbi en snabb sväng. Har läst lite mera Ozzy:s bok också.
lasagne är det godaste som finns, men väldans farligt för min kropp!!!
Läser ni min karls blogg...?? gör det och denna... för hon va lite mysig;
http://myownhome.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

älskar lasagne!



hoppas du får en skön onsdag!



//Anna

driver klädmärket och webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar m m

www.avanna.se

2011-11-22 @ 23:14:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0