lite astrid lindgren även idag

Blev vanlig tidig morgon, jag är lika fascinerad utav min darling inte är van vid att sin partner går upp samtidigt... Jag har inga problem med 05.30 eller bege mig upp vid 6 tiden.. Däremot gjorde han ett gulligt citat imorse "Första gången jag har en flickvän som går upp tillsammans med mig och som dansar halv sju på morgonen!"
Haha... Jag och Harley dansade loss. (Han i min famn och hade väl typ inget val... - men hans huvud är supergulligt när det rör sig lite sådär)
-
Känns rätt okey med mina eksem idag. Ska snart in i duschen, och har nyss fixat disken, slängt in en maskin, och just nu fastnade jag för en gammal goding... Lotta på bråkmakaregatan- Lotta flyttar hemifrån 2an , den är ju för galet charmig!
-
Nåja, dags för dusch! Puss på er!
-
Såhär ser hon förresten ut idag... 23årig söt tjej!
---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0