min lilla gosse och jag ska börja springträna maxat!

Harley och jag begev oss ut på långpromenad, men det hela slutade med att springa på en stor slätt/åker och vi båda sprang som galningar, jag hade asat på mig varma kläder ifall det skulle vara kallt.. men icke, vi sprang på, jag i tshirt och brallor.. ha ha =)
sen gick vi hemåt, Harley drack typ 5 liter vatten och jag samma mängd cola...
och hämtade posten och väckte darling direkt då (han försöker sova eftersom han ska jobba typ 12 timmar i natt och så en tid framöver) men jag fick väcka han för den glada glädjen att mobilen har kommit!
-
Så han tog Pärlan och åkte bil till affären och snart har jag den här i min ägo! Looooovely.
-
Imorgon åker Harley och jag till Halmstad, Harley ska träffa mormor Textil (blir ju det för honom...) och sina morbrödrar Fredde och Mange.
Hihi... låter gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0