pepparkaks bygge.... med snickarbrallor?

Vaknade utvilad,vilket va skönt,igår hade jag jobbig huvudvärk (och jag brukar aldrig ha det) och så va jag splittrad i skallen utav samtalet jag fick igår eftermiddags..Jag vet inteom det någonsin blir bra,men jag hoppas innerligt det, för jag hatar att se han må så dåligt.
-
Imorse va jag uppe vid kvart i sex, lät voffarna komma ut, gav dom frukost och jag hoppade in i duschen. Sen kom min älskling hem, han sover nu. Jag har kollat klart på Vakna med the voice, och surfar runt på några bloggar.
-
Vet ni vad vi ska göra till helgen? Fixa julstämmning här hemma! Och min darling knäckte den bästa idén här om dagen, - att vi ska göra ett pepparkakshus denna helg!
Fyyy bubblans va roligt, - jag lääääängtar!
-
Kommerbli mysigt&roligt... undrar ifall jag och min älskling kan samarbeta bra i pepparkaks-bygge..? Är det okey att jag ber han bära sina snickarbyxor under tiden...? Mmm.. ;)
Nu är det På rymmen med Pippi Långstrump, på tv1000 nordic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0