puss på er!

Jag älskar att ha folk runt om mig. Jag värderar ensamheten väldigt, men ändå mår jag så jäkla bra med folk runt omkring mig, - bara snacka massa, krama sina vänner och snacka om allt från djupa dialoger till diskusioner som ingen ens fattar va man snackar om...
MatsBästis och Todde har ju vart här i helgen. Och jag bara love it maximalt.
-
MatsBästis drog precis in till Benny för att gadda sig, Todde och jag slögluttar någon film på tv1000 och Pärlan sover, Harley gosar med mina tår. Han finner dom väääääldigt intressanta.
-
I eftermiddag ska vi dra till Hässleholm och lämna Todde och MatsBästis, och sen ska jag, älskling och Pierré dra och hälsa på André.
-
Hoppas er söndag är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0