rocky som musikal

Hallå i rutan =)
Min kära är hemma idag, hans chef är ju knas, så han ska börja stämpla nu.. Han måste ju ha pengar till mina julklappar! Thåström biljetter, smink och extensions !
Hehe!
På tal om hår så fixade jag mitt igår, samtidigt som vi tittade på Pippi Långstrump på rymmen, och det blev bra, sov med inpackning också, så tänkte dyka in i duschen nu snart.
-
Läser att Stallone ska göra musikal av Rocky filmerna. Gaaaaaaalet, hur kan det bli?! Jag är ju världens största Rocky, och Rambofan... Jag kan inte säga Stallone, för jag tycker inte alla filmer han gjort är bra, plus att jag även missat hans porrfilm... men men!
- Adriiiiiaaaaan!!! (den scenen har man bölat sönder till!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0