sovestund

Min darling är vldans glad över att han är tillsammans med en så pass ung kvinna.. jag är ju snart 25 och han 43. Men vad han liksom inte fattar är att om jag ska behålla mitt ljuva yttre så MÅSTE jag få sömn!
Som ni vet går jag utan problem upp med honom vid halv sex på mornarna... men det hade inte gjort något ifall jag hade fått sova en stund på natten.
Vilket är fucking helt jävla omöjligt. Han snarkar som en ... ja jag vet inte, men taket lyfts iallafall och jag tror det finns någon elak "näs-tomte" som tar över min karl på natten. Den näsan är heeeeeelt jävla extrem!
Vanlig morgon dialog;
Min darling- God morgon min älskling.
Jag- Ja jag antar du... nä, förlåt, - jag VET ju att du sovit gott. Det har jag hört. Hela natten.
Sen går han upp och hinkar kaffe och förpestar sina lungor medans jag TVINGAS dricka trehundra liter coca cola, så jag piggnar till...
Hrmf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0