sweet dreams till alla fina människor

Det blev Du är vad du äter,klarar typ inte att missa det...  blir bara triggad att banta, vilket känns som går bra nu, när jag väl börjat så tappar jag rätt snabbt, men tänkte iaf försöka stå på 55 på julafton... på exakt en månad.. bara köra hårt... men tro aldrig jag någonsin lagt ner min cola när jag bantat... aldrig någonsin,när jag vägde som minst drack jag också 2-3 liter cola om dagen... inte light!
-
Nåja jag mår bra! Inget vidare på tvn, så tror jag och mina små sötnosar beger oss in i bingen, dom sover på sina filtar tillsammans, Harley med sitt huvud på Pärlans rygg (och ibland sträcker han sig så hon får en tass på huvudet....)
Från och med nu är det ju vi tre på kvällarna och nätterna, kommer sakna att sova intill darling men får ju ändå morgonmys när han dyker ner i bingen vid 6-7 tiden.
Jag ska lägga mig och läsa bok, Ozzy gäller.
-
Såhär blir det nu- fast två hundar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0