that´s hot

Min karl är bara underbar, för typ en stund sen kom han bara på att det va rätt coolt med en blogg.. så nu skriver han på sitt andra inlägg.
det är sådana saker som gör att jag tycker så mycket om honom.
Han är mysig. Han är jävligt konstig.
Och när jag ber honom köpa grönt nagellack så köper han silvrigt.
Men det är min karl det.
-
min knasboll. Tack för du gav mig utav dig, -din värme, din knasighet, - tack för du är lika envis som mig. Faaaaaaaaaan, - mannen min, -
Jag tycker om dig.


-
har en mysig kväll, - vi ska glutta Pippi film idag (när man blir tillsammans med mig så måste man fatta att Pippi är lika viktigt som kaffe på morgonen,- för vissa....)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0