tonight

Jag begav mig en snabb sväng till Karlshamn, hoppade på bussen medans min karl storstädade huset =) Kvinnlig list!
Gluttade lite inne på HM och så har jag handlat ansiktkräm, - mot min torra hud och mina eksem.
Sen drog jag tillbaka hem, och flinade åt söta gymnasie-ungdomar... deras snack, "i helgen ska jag absolut inte festa, never ever", "jag bara måste shoppa sönder!", "Ah sjukskrev mig idag... hade typ mensvärk" och typ "nej men jag måste banta nu!"
Och sådant.
Hihi.
-
Nu ikväll drog jag och min darling oss ut på en promenix ner till affären, som vanligtvis tar typ knappt 5 min... men Harley hängde med, med koppel och då fårman räkna med att det tar lite längre tid.
Vi gick inom Björn och Jocke också och ställde oss och snackade. Jag blev fett avundsjuk på Björns nybyggda pool... lätt han ska få bygga en sådan till vår tomt också, - iallafall till sommaren!
=)
-
Snart dax för de vanliga kvälls-matprogrammen, och sen är det även Outsiders och Desperate Housewifes ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0