torsdag och bra dag!

Ah, jag som tyckte jag åt massa igår, gick ändå ner 6hekto sen igår. Braaa men lång bit på väg, -iaf 5 kilo, till en börjanTror jag blir nöjd vid 53-55 kilo, till mina 1,70.
Kan dock erkänna att jag vill inte ner till 41 längre, som jag vägde som sjukast.
-
Nåja, vi sov länge imorse, jag och darling. Men natten har varit jobbig, för oss båda, han har ont i halsen och bröstet och jag hade problem med eksemen, - men jag kom på att bara sova med ett lakan för att låta huden andas och även om det va svinkallt och min darling låg intill med fluffigt, varmt täcke så känner jag inte av dom idag. Bra! Sängkläderna hänger som vanligt ute och vädras, varje förmiddag.
-
Älskling har fått nytt jobb, jobba nätter-ett tag fram över... Goa cash, så jag får massa presenter =) Haha!
Tycker så mycket om min kära.
Typ jag jättelycklig... haha... dryg jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0