uppe med tuppen-like all mornings!

Nä då, jag har inte varit en lathund och sovit bort hela förmiddagen.
Va uppe någon gång vid tjugo över fem tiden och ute med voffisarna, sen gick jag in och kramade min karl, och sen gick vi upp. Kollade Vakna med the voice, och Steve-O, från Jackass va med där idag... Han började med; Feels nice to be back in sweden. And this time, - not in jail.
Haha, sist han hade vart här hade han svalt en kondom med maja i, -när han va i norge-och när han kom till sverige så gjorde han interjuver och berättade att han inte än bajsat ut kondomen med maja:t i... DET snappade snuten upp!!
Haha!
-
Nåja, sen drog vi en sväng till Karlshamn, och nu är jag hemma och checkar nätet och kollar på Efter 10 med Malou. De snackar canser. Läskig sjukdom. Pappa har haft det, mamma Textil, mormor och tre av mormors systrar. Läskigt, en sjukdom jag verkligen hatar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0