läppglans

älskling hemma o ska fixa in ved =)
jag inte alls egokär..
kolla så underbar han är!
jag fick puss av Pärlan.
älskling spelade lite sjuk musik för mig.
men han hade snygga skor under tiden....
darling glad men ser sur ut.. och min fot hängde med.
Han är rätt söt min karl. Puss
jag - tjock som en gris.
Min coola elefant som flyttade med mig till Blekinge. typ "ingen nämner den stora rosa elefanten som står i rummet!"
Lördags-morgonkel. Kramar är viktigt!
coola så in i bubblans!
jag är tillsammans med en pervers galning, han börjar lördagen med att klämma på tuttar, medans han säger att jag är en galen tok.
-
dax att äta breakfuuuuuurst - (tror Ozzy säger så. fursten utav the darkness, 4ever... ha ha, moget det lt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0