gårdagen i bilder

mammas lilla gosse
Mamma coola gosse.
Jag som den normala flickvännen jag är.
Jag o min darling.
såååå maxat fräcka när vi gör oss tuffa...
älskling härmar
pusskalas!
MIN VALP O ÄLSKLING ME MASSA AV MINA KLÄDER PÅ SIG.
Tack för ni finns.
Jag skulle ju rädda Östersjön för några år sen... nu räddar jag Blekinges skärgård...
"I go in, darling"
Harley är så van nu, att ha knasiga föräldrar..
howdy howdy, sailor!
räddar östersjön...typ
jag och pärlan
Ni får dessa bilder så länge, fick precis veta att Björne och Eva kommer spontant hit, - jag ska bättra på sminket och hitta en kjol. Puss och önskar er en underbar lördag. Visst är Harley underbar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0