en zzznarkande grabb.... inte mitt fel...

So fucking true;
--->
http://www.youtube.com/watch?v=jAh_SCjCh8A
-
Läget med er idag?
Jag är sminkad och lyssnar som sagt på lovely musik. Tänk att jag såg honom i somras. Den gamla räven. Nä då, är det något Ozzy är så är det underbar.
-
My man är hemma och glider liksom runt och städar på sitt sätt, det är rätt rogivande... haha.
Jag är lite sne på honom, - Harley har börjat snarka nämligen. Och vem här kan ha lärt honom det...?!
Jag hintar med; en man, kort, stor näsa&öron, alltid kaffe&cigg i näven, galen i doftspray, hans armhålor luktar hamburgare.... han är underbar och min... och han snarkar! Jättemycket- Jättehögt. Heeeeeela nätterna.
Ringer det någon klocka hos er som säger vem det kan vara som lärt min lilla gosse sådana här galenskaper?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0