halmstad idag

Tjingeling!
Hoppas ni sovit gottis.
Min älskling kom hem vid halv åtta imorse, pussas lite och sen en sväng vakna med the voice, och sen va det dags för Harley att ta sig en dusch =) Min duktiga lilla gosse, det blir rätt mycket grus och ... ja, det mesta samlas i min lilla grabbs tjocka päls.
Idag ska vi ju åka till Halmstad och en helg med mamma Textil =)
-
Min darling har lagt sig för någon halv timme sen, jag ska äta ett ägg nu måste ha något i magen, ikväll blir det fisk, med grönsaker och potatis i foliepaket i ugnen. Gottis.
Imorgon är det "tjejfest" med mamma Textils tre bästa kompisar.
-
Snart hoppa in i duschen också och fixa sminket... väskan är packad (är ju iof bara över helgen) och Harleys väska också =)
Fast Harley är ingen dalmatiner... Thihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0